Karya 3Dimensi


Karya-karya seni 3Dimensi dari artis-artis 3D terkenal seperti Julian Beever dan rakan seangkatannya selalu membuatkan aku 'kepala pusing' hingga aku mengelamun sendirian di malam yang sunyi dan sepi. Aku kadang-kadang pelik dengan kekreatifan mereka yang melampau-lampau dan melimpah-limpah hingga menyebabkan aku jeles dengan kemahiran yang mereka miliki. Hanya unggas dan serangga menjadi saksi ketika aku merembeskan hormon kekaguman saat melihat karya-karya terbaik mereka-mereka ini.

Antara karya-karya hebat si brader Julian Beever nih:







Lalu aku pun try la jugak nak menyelami dunia seni 3D dan ini antara hasil yang aku perolehi. Yup, aku akui tak seberapa tapi sedikit sebanyak ia membuatkan aku tersenyum sendirian. Dalam pada itu hati aku berdetik.."Hmm..nampak macam ada jalan ni kalau nak pegi lebih jauh..."








Dan sampai sekarang, hasrat untuk mencuba 'try and error' dalam skala besar-besaran masih terawang-awang dan tidak kesampaian...

0 Komentar untuk "Karya 3Dimensi"

 
Copyright © 2014 Pencak Pelita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info